? ??????????????Glowing Nights? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??4 Grabs Today. 3707 Total Grabs. ????
??Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ?????Pink Burn? ????? ?? ???Rating: 4.7 (47 Ratings)??4 Grabs Today. 7172 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????Spatial BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Saturday, October 17, 2009

Butterfly

Berdasarkan slide butterfly.....banyak pengajaran yang patut kita ambil dan jadi kan sebagai pedoman dalam diri kita...

'Butterfly' bermula dari seekor yang tak cantik yang hanya tinggal dalam kepompong....tetapi...kerana kegigihannya melalui kehidupannya, ia akan berubah menjadi seekor rama- rama yang cantik dan menarik perhatian si pemerhati untuk terus menyaksikan nya menari riang ke sana ke mari dengan bebas nya...

Selain itu, kita juga tidak boleh menilai seseorang hanya pada paras rupa atau dalam erti kata lain dari segi penampilannya, tetapu kita perlu menilai seseorang berdasarkan hati budi nya, keikhlasannya dan lain- lain..

Penampilan atau paras rupa yang cantik/kacak tidak memberi apa- apa makna...begitu juga dalam mencari pasangan hidup, jangan lihat dari segi paras rupa tetapi lihatlah hati budinya kerana itulah yang akan kekal sampai bila...ehehhe...tips sebagai sampingan...=)


0 comments: