? ??????????????Glowing Nights? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??4 Grabs Today. 3707 Total Grabs. ????
??Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ?????Pink Burn? ????? ?? ???Rating: 4.7 (47 Ratings)??4 Grabs Today. 7172 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????Spatial BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Friday, October 23, 2009

Cooliris/PicLens




Cooliris dan PicLens....sebenarnya suatu benda yang sama..nama je lain- lain..jangan keliru..hehe...sebelum ini saya tidak pernah dengar dan tahu tentang apa itu Cooliris mahupun PicLens...

Apa itu cooliris/piclens...?

cooliris/piclens merupakan satu lagi 'web browser plugin' yang menyediakan tayangan skrin penuh interaktif untuk tujuan perbentangan mahupun tujuan lain yang memerlukan kita memaparkan tayangan yang mengandungi bahan yang ingin kita sampaikan...

kalau sebelumnya..saya hanya menggunakan slide powerpoint sahaja untuk tujuan perbentangan tugasan di dalam kuliah..tetapi..semuanya akan berubah apabila saya telah pelajari satu lagi perkara baru melalui kursus ini..

dengan menggunakan cooliris, tayangan perbentangan kita kelihatan lebih cangkih serta mudah..jadi, sebagai bakal guru cooliris sememangnya amat berguna terutamanya apabila bergelar pendidik kelak..begitu juga sekarang,saya sebagai pelajar akan sentiasa bergelumang dengan tugasan dan perbentangan...jadi..inilah satu lagi alternatif untuk saya menyelesaikan tugasan tersebut..

dengan menggunakan cooliris untuk tujuan perbentangan..satu kelainan dapat kita hasilkan dan tidak hanya menggunakan slide powerpoint sahaja..dengan mencipta satu kelainan, para pelajar yang lain akan lebih tertarik untuk mendengar atau menberi tumpuan terhadap perbentangan yang kita lakukan..

ini merupakan laman web cooliris..untuk mengetahui maklumat software ini dengan lebih laju..sila layari laman web tersebut..

http://www.cooliris.com/

iPhone Cooliris - Browse pictures and YouTubes in 3D

0 comments: